Dowiedziałem się dzisiaj, rozwijając wiedzę na temat marketingu online, że świat internetowy coraz bardziej przechodzi z użytkowników przypadkowych na użytkowników celowych. Czyli coraz mniej ludzi czyta strony www. Jeszcze mniej powraca na strony na których byli. Nie ma na to czasu przy ogólnym szumie informacyjnym. Nazywa się to attention crash. Podam parę liczb .
# Codziennie człowiek wchłania około 100500 słów, co odpowiada 34 GB informacji ( wzrost o ponad 350% od 1980 r. )
# Jeśli ktoś chciałby poświęcić na przejżenie każdej ze stron internetowych minutę, musiałby żyć 300 tysięcy lat.
# Każdego miesiąca dostajemy tyle informacji ile nasi dziadkowie przez całe życie.
# Każdy mieszkaniec planety wyprodukuje do 2020 r. średnio 5 tetraoktetów danych cyfrowych ( zdjęć, nagrań, e-maili, wpisów w serwisach społecznościowych, sms-ów, mms-ów, etc. )
# W jednym tylko 2010 roku napisano tyle, ile od początku świata do .... 2003 r.
# W 2011 świat wytworzył miliard miliardów - 988 eksabajtów danych. To dwadzieścia milionów razy więcej niż wszystko, co napisano w historii ludzkości.
Czy już rozumiesz? Ilość danych rośnie szybciej niż zdolność do ich przetwarzania.
Dlatego dobrze poinformowany dzisiaj jest ten kto nie jest w stanie utonąć w powodzi informacji, ten kto jednocześnie nie blokuje się na nowe informacje. Znam takich którzy nie wytrzymali natłoku i kompletnie zamknęli się na wiedzę czy wiadomości. To co było aktualne jeszcze dwa, trzy lata temu, sposób odnoszenia sukcesów szybko staje się historią.
Wyzwaniem współczesności stała się zmiana informacji w wiedzę. Wyzwaniem do którego nie przygotowuje ani system edukacji ani media.
Wracając do nauki polecam wiedzę Marcina. Chcesz? Ten facet daleko zajdzie. Lepiej już poznawać co ważne a co nie. Masa potrzebnej wiedzy . Wejdź na ten link sprawdź czego możesz się dowiedzieć !
Hybrydowa Formuła MLM
Pozdrawiam ! :-)
Sprawdź też blog pod tytułem : Seven Ways to Whip Your Website into Shape
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz