Translate

sobota, 15 czerwca 2013

 Czy mogę dołączyć do Twojego MLM ?

Witaj! Przeczytaj uważnie bo od tego tekstu może zależeć Twoje życie - finansowo na pewno będzie !

Hej - kiedy ostatnio otrzymałeś maila z takim tytułem - Czy mogę dołączyć do Twojego MLM ? Jeżeli w tym tygodniu ani w ostatnich dniach nie otrzymałeś takiego, to powinieneś się zastanowić co robisz nie tak w internetowym mlm !

Widzisz, jeżeli dobrze masz skonstruowany system pracy w internecie to ludzie sami zaczną do Ciebie pisać, dzwonić itp... Ja wczoraj zarejestrowałem do mojej głównej firmy 3 osoby, które same do mnie zadzwoniły, napisały maila, a TY ?

Jeżeli nie ma u Ciebie takich osób i ciągle musisz latać za partnerami jak przysłowiowy pies z wyciągniętym ze zmęczenia ozorkiem , nie smuć się, mam dla Ciebie rozwiązanie : Prosty biznes

Jest to bardzo cenny, warty wg. mnie co najmniej 12 000 zł portal rekrutacyjno szkoleniowy, który dla Ciebie będzie pozyskiwał ludzi do współpracy głównie na autopilocie ! Na start :

Bez bloga. 


Bez listy 100 kontaktów,

Bez dodatkowych kosztów,

I system jest łatwy do zduplikowania i przekazania kolejnym osobom !


Wiem, co pomyślałeś

Jarek, ale to jest nie możliwe!

Dlatego nie wierz w ani jedno moje słowo…

Sprawdź sam, co dla Ciebie mam :

http://zarabiajzkomputera.pl/



Ps. Harv Eker na ostatnim seminarium powiedział tak : jeżeli jeszcze nie jesteś bogaty a starasz się bardzo, to nie dlatego, że jest coś z Tobą nie tak : po prostu o czymś nie wiesz o czym wiedzą bogaci !

A oni wiedzą że aby uzyskać bogactwo trzeba mieć SYSTEM : http://zarabiajzkomputera.pl/




Hmm. Niesamowite. Czyli to Ty jesteś poszukiwany a nie Ty 

poszukujesz. Brawo ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz